Har i kun de varer, der ses på hjemmesiden?


Vi er en mindre, lokal/fysisk forretning - og vi er ikke robotter - så det er derfor ikke muligt at have alle verdens varer på lager i vores lille butik, og oprette tilsvarende annoncer på hjemmesiden. MEN!
Søger du noget, som du ikke kan finde på vores webshop?
Vi bestiller meget gerne hjem til dig, eller hjælper med at finde tilsvarende vare(r), til konkurrence dygtig pris.


Måske endda til en bedre pris end du forventede?
Vi udmærker os jo netop ved vores personlige betjening og vejledning, med stor erfaring og ekspertise i bagagen.


Vi kan endda tilbyde meget mere end musikinstrumenter.
Fx. Eget service-/reparations værksted, Lyd-Lys-Scene Udlejning, 

Lydproduktion, Teaterteknik og opbygning m.m

Læs mere i menuerne på forsiden 



Lagerstatus, Forsendelse &

Levering



Når du kigger på en vare i websoppen klik da på "Lager/Levering" for at se om varen er på lager i butik, eller om det er en vare på web-lager (en bestillingsvare).


Bemærk at vi med de største varer ofte ikke har mere end 1 stk tilgængelig i butikken.
Men du kan selvfølgelig stadig bestille flere stk af samme vare. Her skal du medregne et par dages leveringstid, da vi skal bestille hjem til dig.


  • Vi leverer gratis til hele Danmark ved køb over 2.000 Dkr.
  • Ellers er fragtprisen hos os 70 kroner.
  • Bestilling af web-lager vare med valg af levering til butikken/afhentning i butik er altid gratis.

  • Varer på lager i butik sendes hurtigst muligt, som regel inden for 2 hverdage.
  • Bestillingsvarer/på web-lager har oftest kun 1-3 dages leveringstid. Vi kontakter dig, hvis det viser sig, at der er lidt længere leveringstid.

    Der tages forbehold for, at der kan forekomme fejl - vi er kun mennesker, der løber stærkt, i vores lille butik.
    Derfor afspejler lagerstatus på varerne i webshoppen af og til ikke den korrekte lagerstatus i vores fysiske butik. Vi beklager!

    Hvis du søger en helt bestemt vare, og vil besøge os i butikken; anbefaler vi at du skriver eller giver os et kald, for at høre om lagerstatus/leveringstid, for at undgå forgæves besøg.

Hvordan bestiller jeg?

På Musikstart.dk er det muligt at bestille varer online til levering i hele Danmark, til Færøerne og Grønland, til privatpersoner, firmaer og offentlige institutioner.

Alle priser er inkl. moms, og priserne er dagspriser. Der tages forbehold for fejl.
Musikstart.dk er dansk, derfor indgås alle aftaler på dansk.
Salg til børn og unge under 18 år kan alene indgås af forældre eller andre, der lovligt kan handle på barnets eller den unges vegne.


Sådan handler du hos os:

For at foretage et køb på Musikstart.dk skal du igennem 6 trin.

  1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven. Gå herefter til indkøbskurven (højre side af skærmen)
  2. Indtast dine personlige oplysninger, og vælg forsendelses/betalingsmåde.
  3. Godkend vores forretningsbetingelser
  4. Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet
  5. Foretag betalingen
  6. Når ordren er gennemført vil du modtage en ordrebekræftelse på e-mail. Ligeledes vil du modtage en e-mail, når ordren er afsendt fra vores lager.


Skulle du miste din ordrebekræftelse, kan du altid kontakte os på mail el. telefon og vi vil sende en ny ordrebekræftelse til dig.

Hvordan kan jeg betale?
Du kan her i vores webshop betale med følgende

  • Kreditkort
    Visa, Mastercard m.m.

  • Bankoverførsel - du finder vores konto oplysninger på din ordrebekræftelse pr. mail.

  • PayPal / betalingskort

    “Jeg har ikke en Paypal konto - hvad gør jeg så ?”
    Det er ikke et krav at have eller oprette en Paypal konto, for at betale med betalingskort! Når man er på Kasse siden, og trykker bestil, så bliver man ført over på en sikret PayPal betalings side, hvor du kan vælge at betale via din PayPal konto, eller betale med kort.



I vores fysiske butik tager vi imod kort og kontanter.

Produkt garanti


Hvor lang tids garanti er der på jeres varer?
Der er 2 års reklamationsret på alle fabriksnye varer.


Hvem erstatter ved transportskader?
Hvis der mod al forventning skulle ske en transportskade, så erstatter vi selvfølgelig med en ny vare. Du kan kontakte os på e-mail eller telefon, så aftaler vi nærmere, hvad der skal ske.
Heldigvis sker der kun meget sjældent transportskader. Vi sørger altid for, at din vare er pakket forsvarligt.